Direct contact? 0800-4004010
Accountantskantoor de Jong & Laan heeft 700 medewerkers en 24 vestigingen in het noorden, oosten en midden van Nederland. Het bedrijf is met recht een grote speler te noemen. Voor het kantoor in Vriezenveen voeren wij diverse werkzaamheden uit. Vestigingssecretaresse Corinne vertelt wat zij van onze dienstverlening vindt.
‘De schoonmaakster van Care Dienstengroep komt dagelijks langs. Ze zorgt ervoor dat alle voorkomende schoonmaakwerkzaamheden bij ons op kantoor uitgevoerd worden. Zo is ons kantoor iedere dag weer schoon en fris. Wat ik zelf echt heel fijn vind, is dat Care er zelf voor zorgt dat alle benodigde schoonmaakspullen aanwezig zijn. Naast dit dagelijkse schoonmaakonderhoud, worden ieder kwartaal de ramen zowel binnen als buiten gewassen. Hier hoeven wij trouwens niet zelf achteraan, maar dit wordt gewoon standaard ingepland door Care. We worden dus volledig ontzorgd.
Wat ik heel fijn vind, is dat we een vaste schoonmaakster hebben. Juist doordat zij elke dag bij ons aanwezig is, vertrouwen we haar en is het mogelijk om haar ook buiten onze kantoortijden te laten werken. Wanneer onze vaste schoonmaakster afwezig is, krijgen we een ‘bekende’ vervanger. Diegene is inmiddels ook al zo vaak bij ons over de vloer geweest, dat we haar ook kennen en vertrouwen.
De Jong & Laan staat voor laagdrempelig en persoonlijk contact. Ook op ons kantoor in Vriezenveen zijn we hier dagelijks mee bezig. Net als bij ons, staat ook bij Care Dienstengroep persoonlijk contact hoog in het vaandel. Dat is wel een verschil met onze vorige partij, want die spraken we toch minder vaak. We hebben bij Care maandelijks een afspraak met onze rayonmanager. We bespreken dan hoe het gaat en we krijgen dan ook te horen met welke nieuwe ontwikkelingen Care bezig is. Het is allemaal lekker transparant – iets waar wij bij de Jong & Laan natuurlijk ook van houden.
Care Dienstengroep werkt op meerdere manieren erg flexibel. Tijdens de vakantieperiode is het bij ons bijvoorbeeld wat rustiger op kantoor. De schoonmaakster hoeft dan niet elke dag te komen, maar verdeelt haar tijd over 2 of 3 dagen. Ze voert dan altijd een aantal extra werkzaamheden uit die niet bij de dagelijkse schoonmaak horen. Maar ook als ik de rayonmanager vraag of ze andere werkzaamheden kunnen uitvoeren, zijn ze altijd erg vlot met het sturen van een (vrijblijvende) offerte. Op die manier kunnen we snel schakelen, dat is wel zo fijn.’
Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!